To internet radio στο 32% των νοικοκυριών στις ΗΠΑ

Screen-shot-2010-01-20-at-9.38.56-AM-620x409

Μια έρευνα πραγματοποίησε η εταιρία L.E.K. για να διαπιστώσει τον τρόπο με τον οποίο οι Αμερικανοί ασχολούνται με τα media, από τα απλά e-readers μέχρι το online video. Σύμφωνα με τα αποτελέσματα τα e-readers παίζουν πολύ, οι μεγαλύτερες ηλικίες ασχολούνται περισσότερο με το internet και το online ραδιόφωνο έχει μπει για τα καλά στα νοικοκυριά.  Δεν αποτελούν "είδηση" τα παραπάνω, όμως τα στοιχεία (που μπορείτε να διαβάσετε παρακάτω) έχουν ενδιαφέρον.

  • Το 32% των ερωτηθέντων ακούει online ραδιόφωνο κατά μέσο όρο για 5,8 ώρες την εβδομάδα.
  • Οι κάτοχοι iPod περνάνε 8,9 ώρες την εβδομάδα ασχολούμενοι με media, ενώ οι κάτοχοι των e-readers 18,2 ώρες κάθε εβδομάδα.
  • Άνθρωποι ηλικίας 50-64 ετών χρησιμοποιούν το internet για 8.3 ώρες την εβδομάδα, ενώ οι ερωτηθέντες ηλικίας 24-39 για 6.8 ώρες.

Στα παιδιά τουλάχιστον το 30% δηλώνει ότι βλέπει τηλεόραση ή ακούει μουσική ενώ βρίσκεται online ενώ οι μεγάλες ηλικίες προτιμούν την τηλεόραση από το cinema ή το θέατρο.


1-19 LEK_presentation_hidden_opportunities lv -

Φυσικά τα παραπάνω προέκυψαν από ένα δείγμα 2000 μόλις ατόμων, που δεν είναι και το καλύτερο μέγεθος με δεδομένο τον πληθυσμό των ΗΠΑ. Από την άλλη ίσως αν βρίσκαμε ανάλογα στοιχεία να συγκρίναμε με την συμπεριφορά των Ελλήνων χρηστών. Εκεί υποθέτω πως οι ηλικίες 50-64 ασχολούνται μάλλον λιγότερο με το internet ενώ τα παιδιά πολύ περισσότερο. Άλλα δεν πρόκειται για τίποτα άλλα, παρά μια υπόθεση και μόνο.

[via]

Σχολιάστε >
1 σχόλιο
|
Κατηγορίες:

Τα σχόλια είναι απενεργοποιημένα.