[Αποκλειστικό] Ο Bill Roper στο Away για το Champions Online

BillRoperΤο Champions Online, είναι ένα multiplayer RPG από την δημιουργό του City of Heroes/Villains, την Cryptic Studios και μετά από μια φάση private beta που κράτησε για αρκετό καιρό το παιχνίδι είναι πλέον διαθέσιμο για όλους. Ο υπεύθυνος ανάπτυξης Bill Roper απαντά για λογαριασμό της εταιρίας στις ερωτήσεις του Away, σχετικά με το παιχνίδι και την βιομηχανία παιχνιδιών στην Ευρώπη και την Αμερική, στην συνέντευξη που ακολουθεί! Ο Bill Roper είναι μια από τις σημαντικότερες φυσιογνωμίες στο χώρο του gaming σε παγκόσμιο επίπεδο από το 1994, ενώ έχει συμμετάσχει ενεργά από στρατηγικές θέσεις στην ανάπτυξη του Diablo αλλά και του Warcraft.

Away: Ποιες είναι οι προσδοκίες της Cryptic Studios για το Champions Online;

Βill Roper: Αν και έχουμε πολύ περισσότερα όνειρα για το παιχνίδι, απ' ότι οι προσδοκίες μας, έχουμε ήδη ξεπεράσει τις αρχικές προβλέψεις μας για τις ειδικές παραγγελίες και τις συνδρομές την ημέρα κυκλοφορίας. Περιμένουμε ότι όλο και περισσότεροι παίκτες θα εγγράφονται και θα βοηθούν στην μάχη ενάντια στο κακό.

Αway: Το παιχνίδι βρισκόταν σε μια private beta φάση εδώ και πολύ καιρό.  Υπήρξαν αλλαγές έπειτα από το feedback που δεχθήκατε από τους testers, κι αν ναι ποιες είναι οι σημαντικότερες;

Bill Roper: Κάναμε πάρα πολλές αλλαγές κατά την beta φάση. Ένα μεγάλο μέρος από αυτές προήλθαν από το feedback πoυ δεχθήκαμε από τους testers. Τώρα που το παιχνίδι είναι διαθέσιμο για όλους, θα κρατήσουμε αυτό το επίπεδο επικοινωνίας με τους παίκτες και θα συνεχίσουμε να κάνουμε αλλαγές, βασισμένες στο feedback και τα δεδομένα που θα συλλέγουμε.

Away: Ποιες είναι οι βασικές διαφορές ανάμεσα στο City of Heroes και το Champions Online;

Bill Roper: Πρώτον, Customization! Από την εμφάνιση του ήρωα μέχρι τις δυνάμεις του και το πως λειτουργούν, τα πάντα εξαρτώνται από εσένα. Είναι ένα τεράστιο άλμα προς τα εμπρός, σχετικά με το τι μπορούν να κάνουν οι παίκτες στο City of Heroes/Villain κι έχει σχεδιαστεί να δώσει ζωή σ' ένα four-colour comic. Ότι ήρωα κι αν φαννταστείτε, δουλεύουμε ώστε να γίνει πραγματικός στο σύμπαν των Champions.

Δεύτερον, Νέμεσις. Όπως μπορείς να φτιάξεις τον ήρωα που έχεις φανταστεί, έτσι μπορείς να δημιουργήσεις και τον μεγαλύτερο εχθρό τους, την Νέμεσις τους. Χρησιμοποιώντας τα ίδια εργαλεία, ο απόλυτος "κακός" μπορεί να δημιουργηθεί από τον παίκτη. Και δεν είναι μόνο το κοστούμι ή το σετ δυνάμεων, άλλα και την προσωπικότητα και τους βοηθούς του. Η απόλυτη πρόκληση είναι αυτή, που εσύ δημιουργείς για τον εαυτό σου.

Τρίτον, ελευθερία να φύγετε από την πόλη. Αν και οι ήρωες έχουν τις ρίζες τους σε βασικές πόλεις, πηγαίνουν ως την άκρη της γης για να παλέψουν για δικαιοσύνη. Από την παγωμένη τούνδρα του Καναδά, στo αφιλόξενο περιβάλλον του Monster Island, στην Έρημο των ραδιενεργών αποβλήτων, στο υποθαλάσσιο βασίλειο της Lemuria, οι ήρωες μπορούν να δώσουν μάχες σε μια μεγάλη ποικιλία περιοχών. Και φυσικά μπορούν πάντα να επιστρέψουν στην μεγαλύτερη, πιο λαμπερή άλλα και πιο επικίνδυνη μητρόπολη του κόσμου, την Millenium City.

Αway: Να περιμένουμε ένα sequel του παιχνιδιού; Κι αν ναι, έχετε αρχίσει να σχεδιάζετε κάποιο;

Bill Roper: Από την στιγμή που ΜΟΛΙΣ κυκλοφορήσαμε το παιχνίδι, δεν σκεφτόμαστε κάποιο sequel. Έχουμε ανακοινώσει όμως ένα free update για το παιχνίδι. To Black Moon θα έχει αρκετά καινούρια πράγματα σε περιεχόμενο και events:

  • Θα μπορείτε να εξερευνήσετε την περιοχή Cellestial Powerset. Να χρησιμοποιήσετε την δύναμη του Seraphim για να γιατρέψετε ή να ενδυναμώσετε τους συμμάχους σας, ή να εξαπολύσετε την δύναμη του Nephelim σε μια μάχη απέναντι στο κακό.
  • Θα πρέπει να προσέχετε την Αποκάλυψη των Ζόμπι στον Καναδά. Μπορείτε να παλέψετε με ζόμπι στο PVP, άλλα μην πέσετε στην μάχη εκεί. Θα πεθάνετε, θα επιστρέψετε ως μέλος των ορδών των ζωντανών-νεκρών και θα μάχεστε στο όνομα του Takofanes.
  • Παλέψτε με αγέλες πεινασμένων λυκανθρώπων, άλλα προσέξτε μην σας δαγκώσουν και σας προσβάλλουν τα σκοτεινά τους μάγια.
  • Αντέξτε απέναντι σε απέθαντους ήρωες, που κάποτε πάλευαν στην Μάχη του Detroit, και βάλτε τα δυνατά σας για να ελευθερώστε τις ψυχές τους από τον Takofanes.
  • Προκαλέστε τον Takofanes για να τον διώξετε, άλλα προσέξτε: πρέπει να παλέψτε με τους σκοτεινούς μάγους που τον υπηρετούν, για να έχετε την ευκαιρία να αντιμετωπίσετε τον Απέθαντο Άρχοντα.

Away: Το Champions Online θα είναι διαθέσιμο για Windows και αργότερα για το Xbox 360. Έχετε σκεφθεί την δημιουργία μιας έκδοσης για Mac;

Bill Roper: Δεν έχουμε Mac developers στην Cryptic, άρα η έκδοση για Mac δεν είναι κάτι πάνω στο οποίο δουλεύουμε. Ξέρουμε όμως ότι οι χρήστες Mac διασκεδάζουν παίζοντας το παιχνίδι με dual-booting.

co_screen_081709_49

Away: Τι είδους στρατηγική προώθησης στα Μέσα θα χρησιμοποιήσετε στην Ευρωπαϊκή αγορά; Υποθέτουμε πως τα σχέδια σας περιλαμβάνουν και τα online media, σωστά;

Βill Roper: Θέλουμε να προσεγγίσουμε τους gamers στην Ευρώπη, όπως κάναμε και στις ΗΠΑ, με μεγάλη προώθηση μέσω ίντερνετ άλλα μιλώντας και με αξιόλογα sites όπως το δικό σας!

Away: Έχει επηρρεάσει η οικονομική κρίση την Βιομηχανία των παιχνιδιών, τόσο πολύ;

Βill Roper: Η Διασκέδαση είναι ένας χώρος, που πάντα τα πάει καλά σε δύσκολες οικονομικά περιόδους. Τα ΜΜΟs προσφέρουν πολλές ώρες διασκέδασης σε απίστευτα λογικές τιμές. Ενώ οι gamers δεν έχουν το ίδιο εισόδημα, ώστε να ξοδέψουν, σε σχέση με προηγούμενα χρόνια, το gaming είναι ακόμη μια όμορφη διέξοδος και τρόπος για να ξοδέψεις χρήματα, που προορίζεις για διασκέδαση.

Away: Θα θέλαμε να μοιραστείτε μαζί μας τις σκέψεις σας για το μέλλον της Βιομηχανίας Παιχνιδιών και του Online Gaming στην Ευρώπη. Πως οραματίζεστε την Ευρωπαϊκή Αγορά στα επόμενα πέντε χρόνια;

Bill Roper: H Ευρωπαϊκή αγορά συνεχίζει να μεγαλώνει. Κι όσο η συνδεσιμότητα στο internet διαδίδεται θα βλέπουμε το online gaming να γίνεται ένα όλο και μεγαλύτερο μέρος της ψυχαγωγίας  των ανθρώπων στον ελεύθερο χρόνο τους. Επίσης περιμένω ότι περισσότεροι Ευρωπαίοι developers θα βγούνε στο προσκήνιο, από χώρες που δεν είναι γνωστές για την δημιουργία παιχνιδιών. Είναι η ιδανικότερη στιγμή για να είναι κανείς στην βιομηχανία και ανυπομονώ να δω περισσότερους gamers και κατασκευαστές παιχνιδιών από την Ευρώπη.

Σχολιάστε >
κανένα σχόλιο
|
Κατηγορίες:

Τα σχόλια είναι απενεργοποιημένα.