Παραμένουν τα προβλήματα στο χώρο των τηλεπικοινωνιών

Όπως ανακοινώθηκε από την Ε.Κ.ΠΟΙ.ΖΩ(Ένωση Καταναλωτών για την Ποιότητα Ζωής) οι καταγγελίες για τους παρόχους τηλεπικοινωνιακών υπηρεσιών για το 2008 ανέρχονται σε 2.152 σημειώνοντας βελτίωση συγκριτικά με το 2007 όπου καταγράφηκαν 3.276 καταγγελίες. Ωστόσο, η σχετική ανακοίνωση αναφέρει ότι αν και τα στοιχεία παρουσιάζουν βελτίωση, η ελληνική τηλεπικοινωνιακή αγορά συνεχίζει να παρουσιάζει προβληματικό χαρακτήρα. Το γεγονός αυτό οφείλεται στο ότι η Ελλάδα είναι μεταξύ των ουραγών της Ευρώπης ως προς τη διείσδυση της ευρυζωνικότητας, στην πτώχευση που κήρυξαν εταιρίες παροχής καθώς και στην αδυναμία των πολιτών να διεκδικήσουν δικαστικά τα δικαιώματα τους. Επιπλέον, αν συλλογιστούμε ότι μεγάλος αριθμός καταναλωτών δεν προσφεύγει σε καταγγελίες, γίνεται αντιληπτό ότι ο δρόμος για την ποιοτική αναβάθμιση του χώρου απαιτεί επιπρόσθετες προσπάθειες.

Τέλος, η έκθεση αναφέρει ότι οι περισσότερες καταγγελίες αφορούν τα παρακάτω:

  • Καθυστέρηση στην παροχή υπηρεσιών και πλημμελής εκπλήρωση της παροχής
  • Εσφαλμένες πληροφορίες σχετικά με τη διαθεσιμότητα και το χρόνο πραγματοποίησης της σύνδεσής τους.
  • Μεγάλοι χρόνοι αναμονής στις ενεργοποιήσεις συνδέσεων από 1 έως 6 μήνες
  • Χαμηλή ποιότητα - ταχύτητες, περιοδικές διακοπές της σύνδεσης, συν-ακροάσεις, χαμηλή ποιότητα (προβληματική) επικοινωνίας, κλπ.
  • Δυσκολίες στην διαδικασία καταγγελίας της σύμβασης.
  • Αδικαιολόγητες χρεώσεις
  • Ελλιπής και ανεπαρκής εξυπηρέτηση μετά την πώληση των προϊόντων (χρόνοι αναμονής στα τηλεφωνικά κέντρα εξυπηρέτησης)

[via] [via]

Σχολιάστε >
κανένα σχόλιο
|
Κατηγορίες:

Τα σχόλια είναι απενεργοποιημένα.