Η Κακή Ιδέα Της Yahoo Να Ελευθερώσει Διευθύνσεις E-mail

yahoo-01

Η Yahoo δίνει την ευκαιρία στον καθένα να αποκτήσει μια πιο κομψή διεύθυνση e-mail, ανακυκλώνοντας τις διευθύνσεις που είναι ανενεργές εδώ και 1 χρόνο ή περισσότερο. Τι σημαίνει αυτό; Για παράδειγμα, αντί για το charis123512@yahoo.com, κάποιος θα μπορεί να χρησιμοποιήσει το charis@yahoo.com. Το πρόγραμμα θα αρχίσει να λειτουργεί στα μέσα Ιουλίου, με τους χρήστες να δηλώνουν ποιο ID επιθυμούν. Ένα μήνα αργότερα, στα μέσα Αυγούστου, θα ειδοποιηθούν αυτοί που κατάφεραν τελικά να πάρουν το ID που είχαν δηλώσει. Η όλη ιδέα όμως είναι πολύ κακή.

Σίγουρα, μεγάλο μέρος των ανενεργών διευθύσεων δεν έχουν χρησιμοποιηθεί για κάτι περισσότερο από την αποστολή ή παραλαβή λίγων e-mails. Είναι πολύ πιθανό όμως, κάποιες, ακόμα κι αν το ποσοστό είναι πολύ μικρό, από τις διευθύνσεις που θα ανακυκλωθούν να είναι συνδεδεμένες με υπηρεσίες άλλων ιστοσελίδων. Αρκεί μόνο να φανταστούμε τα προβλήματα που θα δημιουργηθούν αν οι νέοι ιδιοκτήτες χρησιμοποιήσουν κάποια από αυτές τις διευθύνσεις για να αποκτήσουν πρόσβαση στους λογαριασμούς των προηγούμενων χρηστών σε κάποιον από τους παραπάνω τύπους ιστοσελίδων.

Η Yahoo υποστηρίζει πως έχει πάρει κάποια μέτρα για να μη συμβούν τέτοια φαινόμενα:

  • Για ένα διάστημα 30 ημερών από τη στιγμή της απενεργοποίησης μέχρι τη στιγμή της ανακύκλωσης του κάθε ID, θα στέλνει bounce back e-mail σε όποιον στέλνει κάποιο μήνυμα σε κάποια από αυτές τις διευθύνσεις, ενημερώνοντας τον για τη διαδικασία της ανακύκλωσης.
  • Θα αφαιρέσει την κάθε διεύθυνση που ανακυκλώνεται από newsletters και ειδοποιήσεις που καταφθάνουν στο inbox.
  • Θα στείλει ενημερωτικά e-mails σε e-commerce ιστοσελίδες, παρόχους e-mail, τραπεζικά ιδρύματα, κοινωνικά δίκτυα και όπου αλλού κρίνει ότι είναι απαραίτητο.

Να δεχθούμε λοιπόν πως όλες οι μεγάλες εταιρείες, όπως η Google, η Apple, η Microsoft και άλλες, θα προβούν στις απαραίτητες ρυθμίσεις, έτσι ώστε να ειδοποιήσουν τους χρήστες που έχουν συνδέσει κάποια από τις υπηρεσίες τους με τις συγκεκριμένες διευθύνσεις της Yahoo. Τι γίνεται όμως με όσες εταιρείες δεν ακολουθήσουν;

[via, via]

Σχολιάστε >
κανένα σχόλιο
|
Κατηγορίες:

Τα σχόλια είναι απενεργοποιημένα.