Augmented reality παιχνίδι από ένα whiskey

Το Jameson Irish Whiskey μετά από τα πολλαπλά χτυπήματα της αγοράς, αποφάσισε και αυτό με τη σειρά του να χρησιμοποιήσει στη νέα του προωθητική ενέργεια την τεχνολογία Augmented Reality.

Το ποτό, για την προβολή των νέων του προϊόντων Ready To Drink,  όπως θέλουν να τα ονομάζουν, χρησιμοποίησε το augmented reality με τη βοήθεια του Blippar. Επένδυσε τις αφίσες της εταιρίας σε εξωτερικές καταχωρήσεις με AR. Όταν το κοινό διάβαζε το μήνυμα και αν χρησιμοποιούσε το blippar μπροστά στην καταχώρηση, αυτή με τη σειρά της μετατρεπόταν σε ένα live παιχνίδι.

Το ουισκάκι δεν σταμάτησε εκεί. Επένδυσε με το augmented reality παιχνίδι του όλα τα μπουκάλια και έτσι, σε οποιοδήποτε μέρος, οποιαδήποτε ώρα, οι καταναλωτές μπορούσαν να απολαύσουν ένα ποτό παρέα με ένα διασκεδαστικό παιχνίδι.

Η συγκεκριμένη ενέργεια έγινε στην Αυστραλία και με δημιουργό του διαδραστικού παιχνιδιού την εταιρία VML.

Η ενέργεια δεν είναι άσχημη, σίγουρα για να πετύχει αυτό το αποτέλεσμα η εταιρία έχει δαπανήσει αρκετά χρήματα, χρόνο και κόπο. Δυστυχώς ή ευτυχώς όμως, επειδή έχουμε δει πάρα-πάρα-πάρα πολλές και διαφορετικές καμπάνιες με χρήση AR, δε με ενθουσίασε.

Σχολιάστε >
κανένα σχόλιο
|
Κατηγορίες:

Τα σχόλια είναι απενεργοποιημένα.