Έχεις κάνει ποτέ search το όνομά σου στο Google; [Infographic]

...αν δεν το έχεις κάνει εσύ, το έχει κάνει κάποιος άλλος για εσένα: η κοπέλα σου, το αγόρι σου, κάποιος από τους φίλους σου, ένας επιχειρηματίας που μόλις του έστειλες το βιογραφικό το οποίο περνάει από αξιολόγηση.  Όλοι οι παραπάνω θέλουν να μάθουν πληροφορίες για την "αφεντιά" σου, τι κάνεις, πώς, πού και πότε.

Αν σε πιάνει κρύος ιδρώτας και αγχώνεσαι, τότε μην πεις στον κόπο να κάνεις search το ονοματεπώνυμό σου στο Google. Αν πάλι διακατέχεσαι από περιέργεια όπως εγώ, πάτα το όνομά σου και δες τι αποτελέσματα βγαίνουν τουλάχιστον στην πρώτη σελίδα. Ημερησίως, 1 δις ονόματα "ψάχνονται" στο Google, με τους περισσότερους από αυτούς να κοιτούν μόνο την πρώτη σελίδα. Μεταξύ μας, αυτό δεν κάνουμε οι περισσότεροι; Πρέπει να προσέχουμε πώς διαχειριζόμαστε τα προφίλ μας online, τί ανεβάζουμε στις διακοπές μας και τί κρατάμε για εμάς και μόνο. Συνήθως αυτό δε συμβαίνει, αυτό δείχνει μια γρήγορη ματιά σε προφίλ φίλων και γνωστών, αυτό δείχνει και το παρακάτω Infographic, όπου 1 στους 4 δεν έχει θετικό περιεχόμενο στην πρώτη σελίδα, ενώ ένα 15% εμφανίζει αρνητικά αποτελέσματα που καταστρέφουν το προφίλ του.

Αν θέλεις να βελτιώσεις την online θέση σου στο Google, τότε ξεκίνα φτιάχνοντας ένα λογαριασμό LinkedIn το οποίο σου δίνει τους περισσότερους πόντους από οποιοδήποτε άλλο social network, με τα Facebook & Twitter να ακολουθούν. Χρησιμοποίησε το WordPress το οποίο υπερισχύει έναντι των Tumblr και Blogger, ενώ ίσως σου φανεί περίεργο, αλλά βλέποντας video στο Vimeo θα σου προσφέρει περισσότερα απ' ότι το YouTube. Επίσης αν θέλεις να ανεβάσεις μια φωτογραφία, προτίμησε το Flickr το οποίο είναι το μόνο το οποίο θα σου ανταποδώσει αποτελέσματα στις δύο πρώτες σελίδες.

Να θυμάσαι, ότι υπάρχουν αρκετά profiles τα οποία δε θα σου δώσουν εξτρά πόντους στην πρώτη σελίδα του Google. Για παράδειγμα, κάνε όσα check-in θέλεις μέσω Foursquare, ναι μεν θα σε δούνε οι φίλοι σου στην αντίστοιχη εφαρμογή, αλλά κανείς στην πρώτη σελίδα του Google. Meetup, DailyMotion, Digg, Lookuppage, ανήκουν επίσης στην ίδια κατηγορία. Αν πάλι χρειάζεσαι ένα "μπούσουλα" προσανατολισμού για τη βελτίωση του online προφίλ σου, υπάρχει και το brandyourself για να σε καθοδηγήσει. Αν όλα τα παραπάνω σου φαίνονται "φρέσκος αέρας", τότε συνέχισε ακατάπαυστα να ανεβάζεις οποιαδήποτε πληροφορία στα online προφίλ που διατηρείς.

 

Πατήστε πάνω στην εικόνα για μεγαλύτερη ανάλυση

[via]

Σχολιάστε >
21 σχόλια
|
Κατηγορίες:

Τα σχόλια είναι απενεργοποιημένα.