Το Facebook θα λανσάρει σύντομα εξαιρετικά ακριβείς στοχευμένες διαφημίσεις

Η νέα υπηρεσία, που ονομάζεται Facebook Exchange, θα δώσει την ευκαιρία στους διαφημιστές να εμφανίζουν περιεχόμενο σε πολύ συγκεκριμένες ομάδες χρηστών του δημοφιλούς social network, χρησιμοποιώντας το ιστορικό των χρηστών στο Internet. Αυτή αποτελεί την τελευταία προσπάθεια του Facebook να αυξήσει τα έσοδα του, έτσι ώστε να δικαιολογούν τη χρηματιστηριακή αξία του που αγγίζει τα $58 δις. Αναμένεται να γίνει διαθέσιμη μέσα στις επόμενες βδομάδες.

Πως θα λειτουργεί; Το Facebook θα κάνει χρήση των cookies που έχει κάθε χρήστης στον υπολογιστή του, έτσι ώστε να γνωρίζει πότε κάποιος χρήστης έχει επισκεφτεί μια συνεργαζόμενη ιστοσελίδα. Το Facebook Exchange δεν θα μπορεί κάποιος να το απενεργοποιήσει πλήρως, όμως θα μπορεί να το απενεργοποιήσει για συγκεκριμένους ιστότοπους. Για παράδειγμα:

  1. Ένας χρήστης επισκέπτεται ένα ταξιδιωτικό πρακτορείο, το οποίο έχει προσλάβει ένα demand-side platform (DSP) που συνεργάζεται με το Facebook
  2. Ένα cookie δημιουργείται στον υπολογιστή του χρήστη
  3. Αν ο χρήστης δεν προχωρήσει στην αγορά κάποιου πακέτου διακοπών, τότε το DSP επικοινωνεί με το Facebook και του δίνει το ID του χρήστη
  4. Όταν ο χρήστης συνδεθεί στο Facebook, αυτό αναγνωρίζει το cookie
  5. Το DSP ενημερώνεται για αυτό και του δίνεται η δυνατότητα να κάνει μια προσφορά για τις ελεύθερες θέσεις διαφημίσεων
  6. Αν η διαφήμιση του συγκεκριμένου πρακτορείου κερδίσει τη δημοπρασία, τότε αυτή θα είναι εκείνη που θα εμφανιστεί
  7. Αν ο χρήστης δεν θέλει να δει τη διαφήμιση και επιλέξει να την κλείσει με το ‘X’, τότε θα οδηγηθεί σε μία σελίδα του DSP όπου θα μπορεί να απενεργοποιήσει το Facebook Exchange από εκείνη τη διαφημιστική εταιρεία

Μέχρι σήμερα, το Facebook δεν μπορούσε να προσφέρει τόσο στοχευμένες διαφημίσεις, όπως κάνει για παράδειγμα η Google, κάτι που οδηγούσε αυτόματα σε χαμηλότερα έσοδα από διαφημίσεις. Είναι αλήθεια πως αν κάποιος σκοπεύει να αγοράσει το νέο MacBook Pro με Retina Display, η Google μάλλον θα το γνωρίζει (αφού εκεί θα κάνουμε την αναζήτηση για την αγορά), ενώ το Facebook όχι. Τώρα με το Facebook Exchange τα έσοδα του Facebook μπορεί να αυξηθούν στον βαθμό που η εταιρεία και οι μέτοχοι της επιθυμούν.

[via]

Σχολιάστε >
κανένα σχόλιο
|
Κατηγορίες:

Τα σχόλια είναι απενεργοποιημένα.