Το ποδόσφαιρο θέλει το AR του!

186 μέρες έχουν μείνει για το Euro 2012, τα groups έχουν ανακοινωθεί, οι πιστοί φίλοι του ποδοσφαίρου περιμένουν να χάσουν την φωνή τους παρακολουθώντας αγώνες, οι υπόλοιποι (κυρίως γυναίκες) προετοιμάζονται για γκρίνια και η Adidas χρησιμοποιεί την ομάδα της Σκωτίας, τους ποδοσφαιριστές και το brand της,  σε μια τεχνολογική συνταγή που πάντα πετυχαίνει, Augmented Reality!

Όσοι αγαπάνε το ποδόσφαιρο, ονειρεύονται την μέρα που θα δουν από κοντά τους ποδοσφαιριστές και να αρπάξουν την ευκαιρία για να τους μιλήσουν, να τους ζητήσουν αυτόγραφα, να τους ακουμπήσουν ή να φωτογραφηθούν μαζί τους. Η Adidas χρησιμοποίησε Augmented Reality και έδωσε την ευκαιρία στους επισκέπτες του τοπικού mall, όχι μόνο να δουν τους ποδοσφαιριστές αλλά να χορέψουν μαζί τους, να τους πειράξουν, να τους χαστουκίσουν ή να κάνουν τούμπες!

Μπορεί η ομάδα που εμφανίζεται στο video να είναι άγνωστη ή αδιάφορη στους περισσότερους, αλλά η ιδέα είναι πολύ καλή μιας και δεν έχουν όλοι την ευκαιρία να ζήσουν από κοντά την συγκεκριμένη εμπειρία. Η αφιέρωση προσωπικού χρόνου με άτομα που θαυμάζουμε, είναι αδιαμφισβήτητο πως μας κάνει να νιώθουμε μοναδικά. Ο στόχος της Adidas ήταν η προσέλκυση του κοινού για την υποστήριξη της σκωτσέζικης ομάδας, που το είχε ανάγκη έπειτα από την κακή παρουσία της σε προηγούμενες εμφανίσεις. Η Adidas κέρδισε εντυπώσεις, επικοινώνησε το brand της με έξυπνο τρόπο ενώ ο στόχος που έθεσε η ομάδα ολοκληρώθηκε με επιτυχία.

[via]

Σχολιάστε >
κανένα σχόλιο
|
Κατηγορίες:

Τα σχόλια είναι απενεργοποιημένα.