Το Facebook εμφανίζει το interest graph στο timeline

Interesting

Μόλις πριν λίγους μήνες είχαμε μιλήσει για τον πόλεμο που έχει ξεσπάσει ανάμεσα στην Google και το Facebook. Στόχος και των 2 εταιριών είναι να δημιουργήσουν το καλύτερο recommendation system που θα λειτουργεί γύρω από τον κάθε χρήστη. Η Google συλλέγει στοιχεία για τον κάθε χρήστη από τις αναζητήσεις του και, εσχάτως, με το +1 button που παρουσίασε ενώ το Facebook συλλέγει τα απαραίτητα στοιχεία με το Like button. Το Facebook όμως έχει και ένα τεράστιο πλεονέκτημα: ξέρει όλους τους φίλους των χρηστών και μπορεί να τους χρησιμοποιήσει.

Στην αντίπερα όχθη, η Google μόλις πριν έναν μήνα παρουσίασε το δικό της social network και, παρά το γεγονός ότι οι χρήστες του αυξάνονται με θεαματικό ρυθμό, θα περάσει πολύς χρόνος μέχρι να φτάσει τα 750.000.000 χρήστες του Facebook. Χωρίς να υπολογίσουμε τον χρόνο που θα χρειαστεί για να αναλύσει το social graph κάθε χρήστη. Από την άλλη, το Facebook ήδη ξεκίνησε να ενσωματώνει το interest graph μέσα στο newsfeed των χρηστών.

Σχολιάστε >
κανένα σχόλιο
|
Κατηγορίες:

Τα σχόλια είναι απενεργοποιημένα.