Tech Bubble 2011: Τι λένε οι αριθμοί;

Tech bubble header

Όσοι παρακολουθούν έστω και περιστασιακά τον χώρο του διαδικτύου και των startups, το πιθανότερο είναι ότι έχουν διαβάσει αρκετά άρθρα γύρω από την νέα τεχνολογική φούσκα που αναφέρεται στα "πηγαδάκια" του διαδικτύου. Στο θέμα έχουν πάρει θέση πολλοί άνθρωποι από τον χώρο των startups με διαφορετική ιδιότητα ο καθένας. Το κυριότερο κοινό σημείο ανάμεσα στις δύο περιόδους παραμένουν οι τεράστιες αξιολογήσεις των startups χωρίς να υπάρχουν τα αντίστοιχα έσοδα.

Όμως, τώρα υπάρχει -τις περισσότερες φορές- ένα solid προϊόν που έχει τεράστιες προοπτικές να εξελιχθεί, είτε πρόκειται για το Facebook και το Twitter των μικρών εσόδων, είτε μιλάμε για τα κερδοφόρα LinkedIn και Zynga. Ακόμα, αναφορά γίνεται και στο Groupon, την μοναδική ίσως υπηρεσία που πιστεύω ότι αποτελεί την υπάρχουσα φούσκα. Όσοι έζησαν το dot-com bubble του 2000 φοβούνται ότι η ιστορία ήδη επαναλαμβάνεται και κάνουν τους αναπόφευκτους συνειρμούς. Το Infographic που ακολουθεί αναφέρει όλα τα σχετικά στοιχεία, κάνει την άμεση σύγκριση των συνθηκών που επικρατούσαν τότε και τώρα, συγκρίνει την Tesla με το.. Webvan χωρίς όμως να καταλήγει σε συμπέρασμα.. Τουλάχιστον όχι άμεσα.

[με click ανοίγει σε υψηλή ανάλυση]

Εσείς τι πιστεύετε; Ζούμε το 2ο tech bubble ή όχι;

[via]

Σχολιάστε >
κανένα σχόλιο
|
Κατηγορίες:

Τα σχόλια είναι απενεργοποιημένα.