Πηγαίντε για ψώνια στο.. Μετρό!

Tesco Virtual Market Campaign

Είσαι μία από τις μεγαλύτερες αλυσίδες super market παγκοσμίως και, παρά τις προσπάθειες που έχεις κάνει για να φτάσεις στην κορυφή μίας χώρας, δεν τα έχεις καταφέρει ακόμα. Δοκίμασες σχεδόν τα πάντα, άλλαξες ακόμα και το όνομα σου. Όμως, για να γίνεις το νούμερο ένα, οφείλεις να επενδύσεις στην κατανόηση της κουλτούρας των αγοραστών σου και να δεις πώς μπορείς να βελτιώσεις την καθημερινότητα τους. Ακριβώς ότι έκαναν δηλαδή τα Tesco στην Νότια Κορέα.

Όπως θα δείτε και στο video που ακολουθεί, ο στόχος ήταν προφανής και ξεκάθαρος: να βρεθούν στην κορυφή της εγχώριας αγοράς χωρίς να χρειαστεί να επενδύσουν τεράστια ποσά για την δημιουργία νέων καταστημάτων και την εκπαίδευση νέων υπαλλήλων. Έτσι, αποφάσισαν να δημιουργήσουν νέα καταστήματα.. παντού! Όχι με την παραδοσιακή έννοια του όρου, αλλά εικονικά.

Εξηγούμαι: σε όλες τις στάσεις του Μετρό τοποθετήθηκαν αφίσες που έκαναν τους τοίχους να μοιάζουν με το εσωτερικό ενός super market. Ράφια γεμάτα προϊόντα όλων των ειδών. Οι τιμές υπήρχαν κανονικά στα σχετικά ταμπελάκια με μία μικρή διαφορά: δίπλα υπήρχε ένα QR code. Έτσι, οι Νοτιοκορεάτες σκανάροντας με το smartphone τους τον κωδικό, το προϊόν έμπαινε στο virtual καλάθι τους και μέσα σε λίγες ώρες η παραγγελία έφτανε στο σπίτι τους.

Έτσι, δεν έχαναν χρόνο περιμένοντας αφού την ίδια ώρα έκαναν τα καθιερωμένα εβδομαδιαία ψώνια τους ενώ ο αντίστοιχος χρόνος που θα περνούσαν στο super market μπορούσε να χρησιμοποιηθεί κάπου αλλού. Αντίστοιχα, η βελτίωση στα νούμερα της εταιρίας ήταν εκπληκτική.

  • Οι εγγεγραμμένοι χρήστες στο site της εταιρίας αυξήθηκαν κατά 76%.
  • Οι online πωλήσεις υπερδιπλασιάστηκαν (αφού αυξήθηκαν κατά 130%)
  • Τα Tesco (Homeplus, όπως λέγονται στην Νότια Κορέα) έγιναν η πρώτη αλυσίδα online πωλήσεων την χώρα.
  • Η ψαλίδα από την κορυφή μειώθηκε σημαντικά.

Σχολιάστε >
2 σχόλια
|
Κατηγορίες:

2 απαντήσεις στο “Πηγαίντε για ψώνια στο.. Μετρό!”

  1. Ο/Η kathanasiou λέει:

    Πολύ καλή ιδέα..!! Αυτός είναι ο ορισμός του creative marketing με τη χρήση νέων τεχνολογιών...!!

  2. Ο/Η kathanasiou λέει:

    @dkalo @kathanasiou Κι αυτό είναι το πιο δυνατό σημείο του creative marketing, δεν είναι μόνο "έξυπνο" αλλά και αποδοτικό...!! Βεβαια για να δουλέψει θα πρέπει να υπάρχει και η ανάλογη παιδεία. Ακόμη στην Ελλάδα αυτό με τα QR δεν είναι τόσο διαδεδομενο. Σιγά σιγά ξεφυτρώνουν δράσεις με βαση τα QR, αλλά ακόμη είναι για περιορισμένο κοινό. Ασε που αν πας να παρουσιάσεις κάτι τέτοιο σε πελάτη, το πιο πιθανό είναι να σε κοιτάει και να λεει απο μεσα του τι λεει αυτος τωρα..!! Γενικά, όμως, χρειαζόμαστε το creative marketing για τα προϊόντα μας. Το απλό marketing είναι παροχυμένο πλέον...