Κρατήσεις εισιτηρίων της EasyJet μέσω Facebook; Πόσο καλό μπορεί να είναι αυτό;

Ένα σημαντικό ορόσημο, τόσο για το Facebook όσο και για εταιρείες όπως η Easy Jet (Ευρωπαϊκή αεροπορική εταιρεία χαμηλού κόστους), θα ήταν να επέτρεπε στους χρήστες να διεξάγουν το σύνολο των συναλλαγών μέσα από τον δικτυακό τόπο του Facebook.Παρόλο που αυτό δε γίνεται (ακόμα οι συναλλαγές πρέπει να γίνονται στο site της εκάστοτε εταιρείας), η EasyJet πρόσφατα εγκαινίασε το “Holiday Planner”, μία εφαρμογή στο Facebook που σύντομα μάλλον θα επιτρέπει στους χρήστες της να κλείνουν εισιτήρια, χωρίς να αφήνουν τον διαδικτυακό τόπο του Facebook. Μάλιστα ένας εκπρόσωπος της EasyJet περιέγραψε την εφαρμογή με τα εξής λόγια:

“Το group Holiday Planner σας επιτρέπει να συντονίσετε τις ημερομηνίες για διαθεσιμότητα και να καλέσετε τους φίλους σας μέσω Facebook και email. Ψάχνουμε τρόπους να αναπτύξουμε την εφαρμογή περεταίρω, προσθέτοντας τη δυνατότητα της κράτησης”

Το Facebook έπαιζε πάντα πολλούς ρόλους. Πέρα από το γεγονός ότι έχει καταφέρει να ενώσει παλιούς φίλους, αποτελούσε από την αρχή έναν μεγάλο οδηγό για άλλους δικτυακούς προορισμούς (κάποιος θα μπορούσε να τον αποκαλέσει aggregator γενικού ενδιαφέροντος), για να μην μιλήσουμε για το ρόλο τους στις διαφημιστικές εκστρατείες. Τώρα όμως είμαστε μάρτυρες στη γέννηση ενός καινούργιου ρόλου, που θα έχει στόχο το online εμπόριο (eCommerce).

[via]

Σχολιάστε >
κανένα σχόλιο
|
Κατηγορίες:

Τα σχόλια είναι απενεργοποιημένα.