Dennis Kelser (LG Hellas) για viral Internet Campaigns: ενισχύονται διαρκώς, κυριαρχούν στο μέλλον

D-Kelser-3Οι μεγάλες πολυεθνικές έχουν αρχίσει να επενδύσουν συστηματικά στα Internet Campaigns με στόχο να τη "μετάδοση των μηνυμάτων τους,  αλλά και για την εδραίωση μιας πιο άμεσης επαφής με το ‘’ ανήσυχο ‘’ αγοραστικό κοινό.¨ Αυτό τουλάχιστον υποστηρίζει ο Dennis Kelser, Marketing Director της LG Hellas, σε συνέντευξη που έδωσε τον Ιούλιο στο περιοδικό InfoCom.

O κ. Kelser συνέχισε την αναφορά του στα νέα μέσα εξηγώντας πως "για την LG, η χρήση του Ίντερνετ για τις πωλήσεις προσφέρει νέα εργαλεία προσέγγισης, ενημέρωσης αλλά και εξυπηρέτησης των καταναλωτών, που διακρίνονται για την αμεσότητα, την ταχύτητα και την ευκολία που προσφέρουν. Όσο η τεχνολογία αναπτύσσεται, είναι βέβαιο ότι αυτά τα μέσα θα ενισχύονται και για αυτό άλλωστε, η LG επιδιώκει να είναι πάντοτε παρούσα και πρωτοπόρος και σε αυτόν τον τομέα."

Θεωρώ πως τέτοιου είδους σχόλια και απόψεις, ειδικά όταν προέρχονται από μια από τις μεγαλύτερες πολυεθνικές εταιρίες στο τομέας της τεχνολογίας που δραστηριοποιούνται στη χώρα μας, φανερώνουν μια εξαιρετικά θετική προοπτική για τα online media στη χώρα μας. Πραγματικά πιστεύω πως τα ελλνικά online media, ή έστω ορισμένα εξ αυτών, έχουν τη δυνατότητα να προσφέρουν θετικά ποιοτικά και ποσοτικά αποτέλεσμα σε διαφημιζομένους και διαφημιστές, εφόσον φυσικά οι τελευταίοι δείξουν διατεθειμένοι να επενδύσουν με συνέχεια και συνέπεια σε αυτά.

Σχολιάστε >
κανένα σχόλιο
|
Κατηγορίες:

Τα σχόλια είναι απενεργοποιημένα.