Girls4Music από την Tribal DDB

Όλο και περισσότερα brands αντιλαμβάνονται την δυναμική και τις δυνατότητες που τους δίνει το Internet και τα Social Media. Τελευταία προσθήκη στις λίστες με τις uber-social εταιρίες είναι η Unilever η οποία, όπως διάβασα πρώτη φορά τη προηγούμενη εβδομάδα, τρέχει ήδη το girls4music.gr. Τη πλήρη ανάπτυξη του project έχει αναλάβει η Tribal DDB Athens (σ.σ. η Αγάθη Πλώτα είχε ανακοινώσει το συγκεκριμένο project τον Φλεβάρη κατά την διάρκεια της ημερίδας για τα Social Media του Ινστιτούτου Επικοινωνίας). Βασικά μιλάμε για ένα καλά καμουφλαρισμένο microsite προϊόντος (Rexona) το οποία ωστόσο έχει περιεχόμενο - video και νέα -, θέμα - μουσική - και σαφές target group - νεαρές κοπέλες.

Δεν ξέρω την διάρκεια που θα έχει η ενέργεια ωστόσο είναι σίγουρο πως πλέον οι διαφημιστικές κοιτάνε το Internet από την σωστή γωνία.

[via xblog.gr]

Σχολιάστε >
κανένα σχόλιο
|
Κατηγορίες:

Τα σχόλια είναι απενεργοποιημένα.