Η Eidos πιέζει τους κριτικούς για να καθυστερήσει κακές κριτικές

 

Είναι συνηθισμένο όταν κυκλοφορεί ένα παιχνίδι, οι κριτικές και οι βαθμολογίες που παίρνει από εξειδικευμένα sites, να επηρεάζουν την πορεία του, από την στιγμή που οι gamers-καταναλωτές τις λαμβάνουν υπόψην. Η Eidos θέλει να μειώσει τις κακές κριτικές των παιχνιδιών τους, πριν την κυκλοφορία τους, για να επηρεάζονται όσο το δυνατόν λιγότερο αρνητικά οι πωλήσεις. Όλα άρχισαν από ένα μήνυμα στο Twitter, όπου ένας δημοσιογράφος υποστήριζε πως η εταιρεία του ζήτησε να καθυστερήσει την δημοσίευση της κριτικής του, αν είναι αρνητική, άλλα φαίνεται τελικά πως είναι επίσημη θέση της: Δεν θέλει κακές κριτικές!

H Eidos δεν το κάνει αυτό για πρώτη φορά. Πριν από λίγους μήνες πίεσε την GameSpot να απολύσει έναν από τους συντάκτες της, επειδή έγραψε άσχημη κριτική, με την απειλή της ακύρωσης των διαφημιστικών συμφωνιών. Το κείμενο της ιστοσελίδας τελικά... τροποποιήθηκε, προς ικανοποίηση της εταιρείας και οι δύο πλευρές αρνούνται το περιστατικό.

Επίσης μια εταιρεία δημοσίων σχέσεων, που συνεργάζεται με την Eidos, παραδέχτηκε ότι η εταιρεία ανάγκαζε ιστοσελίδες να μην δημοσιεύουν αρνητικές κριτικές, τουλάχιστον μέχρι να κυκλοφορήσει κάποιο παιχνίδι. Φυσικά δεν ξέρουμε πόσο καλό κάνει το συγκεκριμένο σχόλιο στις δημόσιες σχέσεις της Eidos, ακόμα κι αν η συγκεκριμένη εταιρεία δεν δήλωσε ότι δεν θα δίνονται αντίγραφα των παιχνιδιών στους reviewers κι ότι οι αρνητικές κριτικές θα δημοσιεύονται έπειτα από έγκριση.

Ωστόσο το ερώτημα παραμένει. Θα πρέπει ο δημιουργός ενός παιχνιδιού να εμπλέκεται με οποιονδήποτε τρόπο στην κριτική του προιόντος του; Η απάντηση νομίζω πως είναι προφανής.

[via]

Σχολιάστε >
κανένα σχόλιο
|
Κατηγορίες:

Τα σχόλια είναι απενεργοποιημένα.