Τέλος εποχής για το PC Magazine USA

Αντιμετωπίσαμε την είδηση με το ίδιο δέος με το οποίο σας την μεταφέρουμε. Η Ziff Davis, η εταιρία η οποία βρίσκεται πίσω από το μεγαλύτερο και κατά πολλούς καλύτερο περιοδικό τεχνολογίας του κόσμου, το PC Magazine, αποφάσισε σταματήσει την παραγωγή του περιοδικού και να αφοσιωθεί καθαρά στο διαδικτυακό κομμάτι του brand, το οποίο έχει σαν ναυαρχίδα το PCMag.com. To τελευταίο έντυπο τεύχος του αμερικάνικου PC Magazine αναμένεται να είναι το τεύχος Ιανουαρίου 2009 το οποίο όπως είναι λογικό αυτόματα αποκτά και συλλεκτική αξία.

Όπως εξήγησε ο Lance Ulanoff, editor του αμερικάνικου PC Magazine, το περιοδικό θα συνεχίσει να εκδίδεται σε ψηφιακή μορφή και θα φέρει την υπογραφή όλων των ανθρώπων που συνεργαζόντουσαν και στην έντυπη μορφή του, μόνο που από εδώ και πέρα θα υπάρχουν λιγότερα έξοδα για την εταιρία.

Φυσικά η συγκεκριμένη ανακοίνωση δεν επηρεάζει καθόλου το ελληνικό PC Magazine, το οποίο εκδίδεται από τις Αττικές Εκδόσεις με την άδεια της Ziff Davis.

[via]

Σχολιάστε >
5 σχόλια
|
Κατηγορίες:

5 απαντήσεις στο “Τέλος εποχής για το PC Magazine USA”

  1. Ο/Η alexandros λέει:

    Αναφέρθηκε πουθενά ο λόγος;
    Αυτό γίνεται επειδή δε "βγαίνουν" πλέον με το κόστος εκτύπωσης ή απλώς λόγω αλλαγής marketing, τρόπου προβολής του περιεχομένου και διαφοροποίησης του monetization plan τους;

  2. Ο/Η Κωνσταντίνος λέει:

    Τι έγινε λέει; Ευτυχώς τουλάχιστον το ελληνικό θα συνεχίσει να εκδίδεται.

  3. Ο/Η Dimitris Kalavros-Gousiou λέει:

    @alexandros
    Οι λόγοι είναι καθαρά οικονομικοί, η εκτύπωση και η διαμονή του περιοδικού ήταν πλέον ασύμφορη.

    @Κωνσταντίνος
    Φυσικά και δεν υπάρχει θέμα για την ελληνική έκδοση!

  4. Ο/Η Γυρομυριστής λέει:

    Χμ. Εδώ που τα λέμε, τα περιοδικά τεχνολογίας πλέον δεν μπορούν να προσφέρουν "φρέσκα" νέα, περιοριζόμενα από την ανά μήνα κυκλοφορία τους. Τα πράγματα εκεί έξω αλλάζουν πολύ πιό γρήγορα. Γίνεται το ίδιο με τις εφημερίδες...τα νέα αλλάζουν κάθε πεντάλεπτο, οι εφημερίδες κυκλοφορούν κάθε 24 ώρες. Το έντυπο πλέον απευθύνεται σε όχι και τόσο φιλικό με την τεχνολογία κοινό, μια και το υπόλοιπο κοινό ενημερώνεται ταχύτερα. Ενα έντυπο τεχνολογίας όμως, σε ποιό κοινό απευθύνεται; Ποιό ειναι το αποτέλεσμα της εξίσωσης αυτής; :)

  5. Ο/Η Dimitris Kalavros-Gousiou λέει:

    @Γυρομυριστής

    Φυσικά, όταν το PC Magazine ξεκίνησε το 1982 σίγουρα ήταν απίστευτο να έχεις κάθε μήνα ένα περιοδικό για υπολογιστές στην γειτονία σου, τότε που καλά καλά ακόμα ούτε στην Αμερική δεν είχαν PC. Πλέον η ταχύτητα και ο όγκος των πληροφοριών υπαγορεύουν το Internet ως καθημερινό μέσο ενημέρωσης. Είδικα στο δικό μας κομμάτι.