Ένα Εστιατόριο Μας Δείχνει Το Λάθος Τρόπο Να Χρησιμοποιείς Τα Social Media

restaurant-fb-meltdown-owners-01

Σε ένα επεισόδιο της σειράς Kitchen Nightmares, ο Gordon Ramsay επισκέφτηκε ένα εστιατόριο στην Αριζόνα των ΗΠΑ. Επειδή ήταν αδύνατο να συνεργαστεί μαζί τους, ο ίδιος ο σεφ σύντομα παράτησε τους δύο μάγειρες, με το επεισόδιο να λήγει εκεί. Όπως θα περίμενε κανείς, μετά από αυτό αρκετοί άφησαν αρνητικά σχόλια στη σελίδα του εστιατορίου στο Facebook.

Οι ιδιοκτήτες του αποφάσισαν τότε να απαντήσουν σε όλους αυτούς τους επικριτές. Και έτσι άρχισαν όλα.

restaurant-fb-meltdown-01

Μετά την πρώτη δημοσίευση τους τα σχόλια έγιναν ακόμα πιο άσχημα, με αποτέλεσμα να ακολουθήσει κι άλλη δημοσίευση.

restaurant-fb-meltdown-02

Βλέποντας πως "τσιμπάνε", οι redditors άρχισαν να οργανώνονται και να αφήνουν περισσότερα σχόλια προς τους ιδιοκτήτες του εστιατορίου. Η κατάσταση όμως είχε αρχίσει να ξεφεύγει.

restaurant-fb-meltdown-03 restaurant-fb-meltdown-04

Οι ιδιοκτήτες ανακάλυψαν το thread που δημιουργήθηκε για αυτούς στο Reddit και τις κριτικές στο Yelp και έτσι νευρίασαν ακόμα περισσότερο. Άρχισαν να υποστηρίζουν πως υπάρχει ολόκληρη συνομωσία για να τους καταστρέψουν.

restaurant-fb-meltdown-05

Η έκταση που είχε πάρει το thread στο Reddit έστελνε φυσικά ακόμα περισσότρους στο Facebook Page του εστιατορίου.

restaurant-fb-meltdown-06

Σύντομα άρχισαν οι απειλές εναντίον όλων όσων άφηναν αρνητικά σχόλια στα posts της σελίδας. Εδώ για παράδειγμα το εστιατόριο λέει πως θα κινηθεί νομικά εναντίον τους, με έναν χρήστη του  Facebook να απαντάει με έναν πολύ ωραίο τρόπο.

restaurant-fb-meltdown-07

Πλέον τα πράγματα είχαν αγριέψει.

restaurant-fb-meltdown-08 restaurant-fb-meltdown-09

Προς ευχαρίστηση όλων όσων παρακολουθούσαν τη συζήτηση, το εστιατόριο δεν σταμάτησε τις δημοσιεύσεις.

restaurant-fb-meltdown-10 restaurant-fb-meltdown-11

Εδώ πλέον τα έχουν βάλει με τους πάντες.

restaurant-fb-meltdown-12

Οι ιδιοκτήτες του εστιατορίου έκαναν επεξεργασία ένα screenshot του thread (βλέπε κάτω-κάτω το σχόλιο του vice86), για να φαίνεται πως και καλά η αστυνομία έχει αρχίσει να καλεί τους χρήστες για να σταματήσουν.

restaurant-fb-meltdown-13

Κάπου εδώ η ιστορία μας φτάνει στο τέλος της, με την παρακάτω δημοσίευση του εστιατορίου.

restaurant-fb-meltdown-14

Αν λοιπόν αναζητούσες έναν οδηγό με τίτλο "Πως Να Μην Καταστρέψεις Την Επιχείρηση Σου Μέσω Των Social Media", ήρθες στο σωστό μέρος. Το Amy's Baking Company Bakery Boutique & Bistro θα κάνει πολύ καιρό να συνέλθει από αυτήν την περιπέτεια. Παρακάτω μπορείς να παρακολουθήσεις το 2ο μέρος του συγκεκριμένου επεισοδίου του Kitchen Nightmares, όπου ο Gordon Ramsay τα παρατάει και φεύγει.

Update 16/5:

Οι ιδιοκτήτες του εστιατορίου δημοσίευσαν το παρακάτω κείμενο, υποστηρίζοντας πως κάποιος τρίτος είχε πρόσβαση στους λογαριασμούς τους σε Facebook, Yelp και Twitter. Τη στιγμή που γράφονται αυτές εδώ οι γραμμές το συγκεκριμένο post είχε μαζέψει πάνω από 20.000 σχόλια, στη συντριπτική πλειοψηφία τους από τους χρήστες που έκαναν Like στη σελίδα μόνο και μόνο για να παρακολουθήσουν όλα όσα συνέβησαν αυτές τις μέρες.

restaurant-fb-meltdown-response-01

[via]

Σχολιάστε >
3 σχόλια
|
Κατηγορίες:

3 απαντήσεις στο “Ένα Εστιατόριο Μας Δείχνει Το Λάθος Τρόπο Να Χρησιμοποιείς Τα Social Media”

  1. Ο/Η TECHinsider λέει:

    Μπορείς να διαλύσεις μια επιχείρηση και χωρίς τόση φλυαρία στα social media, μια λάθος κίνηση και it's done. Αλλά ευτυχώς όχι για πολύ. Σε λίγο καιρό κανείς δεν το θυμάται εκτός από τη Google στα αποτελέσματα αναζήτησης ;-)

  2. Ο/Η C. Papadimitriou λέει:

    απλά ήταν hacked το account... relax

  3. Ο/Η xar λέει:

    Αρνητική Διαφήμιση = Η καλύτερη διαφήμιση