Το Twitter δημιουργεί την πρώτη του διαφήμιση, παρουσιάζοντας τα Hashtag Pages

Οι τηλεθεατές που παρακολουθούσαν τον χθεσινό αγώνα του NASCAR, έπεσαν πάνω στην πρώτη διαφήμιση του Twitter. Ο στόχος της ήταν να παρουσιάσει στον κόσμο τα Hashtag Pages και πιο συγκεκριμένα τη σελίδα που είναι σχετική με το NASCAR. Η συγκεκριμένη διαφήμιση είναι η πρώτη του είδους της, αλλά αναμένεται να προβληθούν κι άλλες στο μέλλον.

Τα τελευταία χρόνια μπορεί να έχετε παρατηρήσει κι εσείς σε διάφορες τηλεοπτικές σειρές ή άλλες εκπομπές να εμφανίζεται ένα hashtag, πάντα σχετικό με αυτό που βλέπουν οι τηλεθεατές. Σε αυτά τα hashtags γίνονται συζητήσεις που έχουν να κάνουν με το τελευταίο επεισόδιο και όχι μόνο.

Μέσω της τηλεόρασης το Twitter προτρέπει τώρα τους χρήστες του να ανοίξουν σε κάποιον browser το twitter.com/#nascar, το οποίο τους οδηγεί στο twitter.com/hashtag/nascar. Η σελίδα αυτή περιλαμβάνει το logo του NASCAR, φωτογραφίες από τον αγώνα, τα tweets που γράφουν οι απλοί θεατές, οι δημοσιογράφοι και τα μέλη των ομάδων που συμμετέχουν στον αγώνα. Στο αριστερό μέρος βλέπουμε μία λίστα από ανθρώπους που σχετίζονται σε μεγάλο βαθμό με το NASCAR και τον εκάστοτε αγώνα.

Το Twitter θέλει να μεταφέρει τη συζήτηση γύρω από μια τηλεοπτική εκπομπή σε αυτό, θέλει να αποτελεί τον προορισμό για οποιαδήποτε συζήτηση. Τα brands δεν δημιουργούν τη δική τους Hashtag Page, αλλά το μόνο που έχουν να κάνουν είναι να προβάλλουν το δικό τους hashtag κατά τη διάρκεια μιας εκπομπής ή διαφήμισης.

[via]

Σχολιάστε >
κανένα σχόλιο
|
Κατηγορίες:

Τα σχόλια είναι απενεργοποιημένα.