Opera: Το Browser Choice Screen τριπλασίασε τα downloads μας

Πριν 3 μέρες η Microsoft έβγαλε το update για το Browser Choice Screen, το παράθυρο στο οποίο παρουσιάζονται οι 5 μεγάλοι browsers (Chrome, Firefox, Safari, Internet Explorer και Opera) σε τυχαία διάταξη και έπειτα ο χρήστης επιλέγει ποιον browser θέλει να έχει. Όπως φαίνεται λοιπόν η μοναδική λύση που ικανοποιούσε και τις δύο πλευρές και θα γλυτώσει τη Microsoft από μελλοντικά πρόστιμα για αντιμονοπωλιακή τακτική, άρχισε να κάνει δουλειά, καθώς στην Opera ήδη παρατήρησαν αύξηση στα downloads.

Για την ακρίβεια, σύμφωνα με τον Rolf Assev (chief strategy officer στην Opera) οι λήψεις του browser της Opera τριπλασιάστηκαν σε πολλές Ευρωπαϊκές χώρες, όπως είναι το Βέλγιο, η Γαλλία, η Ισπανία, η Πολωνία και το Ηνωμένο Βασίλειο. Βέβαια, καλύτερα είναι να μη δώσουμε αμέσως τα εύσημα στο BCS και να περιμένουμε τα αποτελέσματα και από τις άλλες εταιρείες (Mozilla, Google κ.α.), καθώς αυτή η αύξηση στα downloads μπορεί να οφείλεται και στο μεγάλο update που έβγαλε η Opera στην έκδοση 10.50. Πάντως προσωπικά πιστεύω ότι ο BCS μόνο κακό δε μπορεί να κάνει σε αυτές.

[via] [via]

Σχολιάστε >
κανένα σχόλιο
|
Κατηγορίες:

Τα σχόλια είναι απενεργοποιημένα.