To Καμένο Galaxy S4 Και Η "Σφήνα" Της Νokia

galaxy-s4-fire-01

H ιστορία εξελίσσεται ως εξής: ένας κάτοχος Samsung Galaxy S4 το έβαλε να φορτίσει κατά τη διάρκεια της νύχτας, αλλά ξύπνησε μόλις συνειδητοποίησε ότι η συσκευή άρχισε να βγάζει καπνούς. Όπως ήταν φυσικό, αφαίρεσε αμέσως το καλώδιο από το Galaxy S4 προκειμένου μην επεκταθεί η φωτιά.

Στη συνέχεια ο ghostlyrich, ο κάτοχος του Galaxy S4, ανεβάζει ένα βίντεο στο YouTube, περιγράφοντας τη ζημιά που έχει προκληθεί στο νέο του smartphone εξαιτίας μιας απλής φόρτισης. Η Samsung βλέποντας το βίντεο αυτό, έστειλε μια επιστολή στον ιδιοκτήτη αναφέροντας πως θα αλλάξει τη συσκευή με μια ολοκαίνουρια, αρκεί όμως να κατεβάσει το βίντεο από το διαδίκτυο.

Παρά το γεγονός ότι το Galaxy S4 ήταν εντός εγγύησης, η Samsung, αντί να κινηθεί γρήγορα και αποτελεσματικά προκειμένου να κλείσει η ιστορία, άνοιξε τον "ασκό του Αιόλου" με την επιστολή αυτή. Ουσιαστικά, ζητούσε από τον κάτοχο του Galaxy S4 να σωπάσει, καθώς σε αντίθετη περίπτωση δε θα άλλαζε τη συσκευή.

zxz

Όπως ήταν φυσικό, ο κάτοχος εξαγριώθηκε με τη συμπεριφορά της Samsung και ανέβασε δεύτερο βίντεο με την επιστολή που του έστειλαν. Αποτέλεσμα; 1.200.000+ views έως τώρα, πολλά άρθρα και συζήτηση στο διαδίκτυο για το σχεδόν καμένο Galaxy S4.

Η Νοkia δίνει δωρεάν στον χρήστη ένα Lumia

Μέσα σε όλη αυτή τη διαμάχη με τα βίντεο και την επιστολή από τη Samsung προς τον κάτοχο του Galaxy S4, έρχεται η Nokia "σφήνα", να προσφέρει δωρεάν στον χρήστη ghostlyrich ένα Lumia, προκειμένου να δεί πως ακριβώς πρέπει να λειτουργεί το customer service των εταιρειών.

Η διαφορά μεταξύ Samsung και Apple

Με αφορμή το παραπάνω συμβάν, είναι μάλλον προφανής η διαφορά στο customer service μεταξύ Samsung και Apple. Η Apple, εν αντιθέσει με τη Samsung, θα άλλαζε χωρίς δεύτερη σκέψη τη συσκευή του ταλαιπωρημένου κατόχου, χωρίς απειλές και επιστολές με πολλές παραγράφους. Είναι ο λόγος που μέχρι σήμερα η εταιρεία από το Cupertino είναι πρώτη στο customer satisfaction, είναι ένας βασικός λόγος για την πίστη των πελατών της στα προϊόντα της.

[via, via]

Σχολιάστε >
171 σχόλια
|
Κατηγορίες:

171 απαντήσεις στο “To Καμένο Galaxy S4 Και Η "Σφήνα" Της Νokia”

  1. Ο/Η DIMITRISK λέει:

    Όπως είχα ξαναγράψει σε άλλο post, υπήρξα για 13 χρόνια Nokia user, και πρόσφατα απέκτησα ένα iPhone 5s. H Samsung ως εταιρεία ποτέ επί της ουσίας δεν μπόρεσε να με 'πείσει' για την ποιότητα κατασκευής των προ'ι'όντων της. Όταν μία εταιρεία του βεληνεκούς της 'επενδύει' κατασκευαστικά στο πλαστικό ως βασικό υλικό, τι καλύτερο μπορείς να περιμένεις;

  2. Ο/Η DIMITRISK λέει:

    Αγαπητέ Chris, η κακή εξυπηρέτηση-αντιμετώπιση του εκάστοτε πελάτη, εντάσσεται στη γενικότερη φιλοσοφία μίας εταιρείας. Εσύ ο ίδιος εξάλλου το αναφέρεις πιο πάνω συγκρίνοντας την Apple με την Samsung. H χρήση λοιπόν μίας ευτελούς ποιότητας (σε αρκετές περιπτώσεις τουλάχιστον) πλαστικού αποδεικνύουν αυτόματα την 'έκπτωση' που υφίσταται το εκάστοτε προ'ι'όν. Εν ολίγοις, όλα είναι μία αλυσίδα που με κάποιο τρόπο συνδέονται μεταξύ τους. Το κακό customer service, η ευτέλεια των υλικών, η κακή εν γένει νοοτροπία (εξόφθαλμες κλοπές πατεντών κ.ά.) συνθέτουν μοιραία μία κακή εικόνα που οι ίδιοι την δημιουργούν. Διαφωνείς μήπως;