WebSummit 2013: Με Το TripGems Ανακαλύπτεις Τα Μυστικά Κάθε Πόλης

TripGems

Πριν πας σε ένα μεγάλο συνέδριο, οφείλεις να πας προετοιμασμένος ώστε να εκμεταλλευτείς πλήρως το γεγονός ότι εκεί θα βρίσκονται εκατοντάδες άνθρωποι που θα ήθελες να γνωρίσεις. Έτσι ακριβώς έκανε και ο Maarten Munster, co-founder του TripGems.

Μία μέρα πριν το event, επικοινωνήσε μαζί μου μέσω του linkedin με ένα απλό και up-to-the-point μήνυμα με κάλεσε να γνωριστούμε και να μιλήσουμε στο booth που είχε το TripGems στο WebSummit. Την πρόσκληση του την έκανα accept το απόγευμα της πρώτης μέρας του event. Μου έστειλε και δεύτερο μήνυμα, επίσης σύντομο και περιεκτικό, καλώντας με εκ νέου στο booth τους.

Φυσικά, δεν θα μπορούσα να μην απαντήσω θετικά στην πρόσκληση που έλαβα. Έτσι, την επόμενη μέρα γνώρισα από κοντά τον Maarten και μιλήσαμε για τη startup του, το TripGems. Τι ακριβώς όμως είναι το TripGems;

Πρόκειται για ένα location service στο οποίο οι χρήστες καταχωρούν αυτό το "μικρό μαγαζάκι με τα τέλεια χειροποίητα γλυκά" ή εκείνο το "καφέ στην άκρη της πόλης με την υπέροχη θέα" ή το "οικογενειακό εστιατόριο που μαγειρεύει κάθε μέρα η μαμά του ιδιοκτήτη" έτσι ώστε να αποφεύγουν οι τουρίστες τα τουριστικά μαγαζιά αμφιβόλου ποιότητας και να μπορούν οι ντόπιοι να γνωρίσουν πραγματικά την πόλη τους. Εκτός από τους καθημερινούς χρήστες του TripGems, υπάρχουν και οι insiders, μία ομάδα από travel bloggers ανά τον κόσμο που προσθέτει τα δικά της κρυμμένα μυστικά από κάθε γωνιά του πλανήτη.

Χρησιμοποιώντας το TripGems, μπορείς να βρεις πού θα φας, τι θα δεις και πού θα ψωνίσεις πολύ πριν βρεθείς στην πόλη που σκοπεύεις να επισκεφτείς. Ακόμα, μέσα από την πλατφόρμα του TripGems θα έχεις τη δυνατότητα να επωφεληθείς από διάφορες προσφορές που έχουν καταχωρήσει οι καταστηματάρχες. Ένα συγκριτικό πλεονέκτημα σε σχέση με το Groupon είναι ότι οι καταστηματάρχες ορίζουν την τιμή πώλησης των προϊόντων τους και των υπηρεσιών τους και όχι κάποιος τρίτος όπως γίνεται στο Groupon. Επιπλέον, η προμήθεια που παίρνει το TripGems είναι σαφώς μικρότερη από το 50% του Groupon.

Για να προσελκύσει ακόμα περισσότερες επιχειρήσεις, η ομάδα του Maarten σκοπεύει να μετατρέξει τους travel bloggers σε ambassadors του TripGems δίνοντας τους οικονομικά κίνητρα. Πιο συγκεκριμένα, όταν ένας travel blogger προτείνει σε ένα κατάστημα να βάλει μία προσφορά στο TripGems, θα παίρνει κάποιο ποσοστό από τις πωλήσεις που θα γίνουν.

Το TripGems βρίσκεται online από τον Ιούνιο ενώ οι πιο δημοφιλείς πόλεις είναι το Cape Town, η New York, το Auckland και το Amsterdam που είναι και η πόλη που βρίσκονται τα HQ της ομάδας. Παρόλο που έχουν ήδη πάρει κάποιο seed funding, αναζητούν κι άλλο investment για να αναπτύξουν περαιτέρω την startup τους. Ρώτησα αν θα μετακόμιζαν στο Valley αν οι επενδυτές τους ήταν based εκεί και ο Maarten μου είπε ότι θα τους ενδιέφερε κάτι τέτοιο αφού θεωρεί το startup ecosystem της Αμερικής πιο ανεπτυγμένο από το αντίστοιχο Ευρωπαϊκό.

Προσωπικά πιστεύω ότι το TripGems μπορεί να δώσει τη λύση σε αυτούς που βρίσκονται σε μία άγνωστη πόλη και αναζητούν το καλύτερο μέρος για να περάσουν το χρόνο τους. Ειδικά αν αναλογιστούμε ότι αυτή τη στιγμή το explore του foursquare δεν λειτουργεί τόσο καλά όσο θα θέλανε οι χρήστες. Το μεγάλο στοίχημα του TripGems είναι να αποκτήσει τον απαραίτητο αριθμό χρηστών και να αποτελέσει σημείο αναφοράς για αυτούς που ταξιδεύουν.

Δες επίσης:
WebSummit 2013: Οι Startups Που Γνωρίσαμε
WebSummit 2013: Το Zizz Αλλάζει Τον Τρόπο Που Κοιμάσαι

Σχολιάστε >
3 σχόλια
|
Κατηγορίες:

Τα σχόλια είναι απενεργοποιημένα.