Το WWDC 2013 Γίνεται Sold-Out Μέσα Σε 2 Λεπτά

apple-wwdc-01

Ποιος θα το περίμενε; Από εκεί που το 2012 έπρεπε να περάσουν 2 ώρες για να εξαντληθούν τα εισιτήρια, φέτος αυτό έγινε μέσα σε λιγότερο από 2 λεπτά. Για να το συγκρίνουμε με τον ανταγωνισμό, το φετινό Google I/O έγινε sold-out μέσα σε 49 λεπτά.Η Apple βοήθησε στο να πετύχει αυτό το χρόνο, ενημερώνοντας τον κόσμο από πριν για το τι ώρα θα ξεκινήσουν να διατίθενται τα εισιτήρια, κάτι που δεν έχει ξανακάνει στο παρελθόν.

Κατά τη διάρκεια του WWDC 2013 οι developers θα έχουν τη δυνατότητα να παρακολουθήσουν παρουσιάσεις και να συνομιλήσουν με προγραμματιστές και μηχανικούς που εργάζονται στην ίδια την Apple. Σε αντίθεση με ό,τι συνέβει τις προηγούμενες χρονιές, όπου τα βίντεο από την εκδήλωση δημοσιεύονταν μετά το τέλος της, φέτος η Apple έχει ανακοινώσει πως θα τα ανεβάζει αμέσως μόλις τελειώνει η κάθε παρουσίαση.

Κάποια στιγμή ο Steve Jobs είχε πει πως σε κάθε WWDC εμφανίζονται πάνω από 5.000 developers. Αν δούμε πως το κάθε εισιτήριο κόστιζε $1.599 (ακόμα και στα εισιτήρια δεν έχουμε "στρογγυλές" τιμές), η Apple έβγαλε μέσα σε 2 λεπτά περίπου $8 εκατομμύρια. Όχι κι άσχημα.

[via]

Σχολιάστε >
175 σχόλια
|
Κατηγορίες:

175 απαντήσεις στο “Το WWDC 2013 Γίνεται Sold-Out Μέσα Σε 2 Λεπτά”

  1. [...] Δες επίσης: Το WWDC 2013 Γίνεται Sold-Out Μέσα Σε 2 Λεπτά [...]

  2. [...] συνέδριο που διοργανώνει για τους developers, το WWDC. Παραδοσιακά το keynote του WWDC είναι μια εκδήλωση που [...]