Γιατί Το Dropbox Θέλησε Να Αποκτήσει Το Mailbox

Dropbox - Mailbox

Όπως ίσως ήδη θα έχεις διαβάσει, το Dropbox αγόρασε το Mailbox. Ακούγεται πως το συνολικό κόστος (ρευστό και μετοχές) αγγίζει τα $100 εκατομμύρια. Το ενδιαφέρον στοιχείο είναι ότι πρόκειται για την πρώτη φορά που το Dropbox αποκτάει μια εταιρεία, η οποία δεν έχει καμία σχέση με το βασικό προϊόν που το ίδιο προσφέρει.

Η κίνηση αυτή είναι ένα δείγμα του τι πρόκειται να ακολουθήσει, αφού είναι πλέον φανερό πως το Dropbox δε θέλει να παραμείνει μια εταιρεία που απλά ασχολείται με το cloud-storage. Θέλει το κάτι παραπάνω, γιατί μπορεί σήμερα να είναι η πρώτη επιλογή για πολλούς από εμάς όσον αφορά αυτές τις υπηρεσίες, όμως πάντα υπάρχει ο κίνδυνος η κατάσταση να αναστραφεί.

Η Google, η Microsoft και η Apple έχουν μία βασική, κοινή αρχή. Προσπαθούν να κρατήσουν τον κάθε χρήστη μέσα στην πλατφόρμα τους και μόνο εκεί. Δε θέλουν να χρησιμοποιούμε τα προϊόντα και τις υπηρεσίες άλλων εταιρειών. Το Dropbox είναι μια από αυτές τις εταιρείες. Και υπάρχει καλύτερος τρόπος για να κρατήσει τη θέση του ψηλά από το να επεκτείνει τις δραστηριότητες του;

Το email είναι ένας τομέας που μπορεί να του φέρει πολλά κέρδη. Είναι φανερό πως λόγω των περιορισμών στο μέγεθος των attachments σε κάθε email, δεν είναι λίγες οι φορές που ανεβάζουμε τα αρχεία μας στο Dropbox και απλά στέλνουμε το URL στον παραλήπτη. Το φθινόπωρο όμως το Gmail άρχισε να επιτρέπει τα Google Drive attachments μέχρι 10 GB, μειώνοντας έτσι τη χρησιμότητα των υπηρεσιών που προσφέρει για παράδειγμα το Drobpox.

Είναι σίγουρο πως στο μέλλον θα ακολουθήσουν κι άλλες τέτοιες κινήσεις από την Google και τους υπόλοιπους. Μπαίνοντας σε άγνωστες μέχρι σήμερα περιοχές για αυτό, είναι ο μόνος τρόπος να διατηρήσει το πλεονέκτημα του.

[image via]

Σχολιάστε >
22 σχόλια
|
Κατηγορίες:

22 απαντήσεις στο “Γιατί Το Dropbox Θέλησε Να Αποκτήσει Το Mailbox”

  1. […] χαρακτηριστικά από τέτοιες επιτυχημένες εφαρμογές, όπως το Mailbox του Dropbox. Ένα από αυτά είναι η δυνατότητα να ζητήσεις ένα email να […]