5 τύποι ανθρώπων που συναντούμε σε startup event

 

geeks

 

Όλοι τους έχουμε δει, όλοι τους γνωρίζουμε, όλοι τους συζητάμε, όλοι τους κατηγοριοποιούμε. Όταν βρεθούμε σε ένα startup event (εγώ θα έλεγα γενικά σε ένα tech event) υπάρχουν συγκεκριμένες φιγούρες ανθρώπων που συναντούμε και λίγο-πολύ κάποιες από αυτές τις έχουμε βαρεθεί.

Σίγουρα όσοι πάνε σε τέτοια events εκτός από το ενδιαφέρον και τον συσχετισμό με τον κλάδο κουβαλάνε στην γκάμα τους γνωριμίες, πεποίθηση για networking με άγνωστους και γνωστούς, προσδοκία για προσέλκυση/εξασφάλιση είτε συναδέλφων είτε πελατών είτε επενδυτών κ.ο.κ. Αυτό που δεν ξέρουν ή ξέρουν και δεν τους νοιάζει, είναι σε ποια κατηγορία ανθρώπων συγκαταλέγονται. Και παρόλο που το άρθρο στο yourstory.in αναφέρεται στην Ινδία, οι καρικατούρες ταιριάζουν απόλυτα και σε εμάς.

1) Ο μοναχικός τύπος: Στην κατηγορία συμπεριλαμβάνονται όλες οι μοναχικές ψυχές, οι καινούριες παρουσίες, οι ντροπαλές καρδιές, οι "απλά ήρθα για να δηλώσω την παρουσία μου" , όσοι δεν έχουν θάρρος για να αναλάβουν πρωτοβουλίες, οι βυθισμένοι στο θέμα και το περιεχόμενο χωρίς περιθώρια για ελάχιστη κουβέντα, οι "κάνε εσύ το πρώτο βήμα". Είναι όλοι όσοι μπαίνουν πρώτοι στην αίθουσα και παρακολουθούν προσεκτικά, βγαίνουν τελευταίοι, απολαμβάνουν το γεύμα τους μόνοι και όταν δεν έχουν τι ακριβώς να κάνουν προσποιούνται ότι είναι busy στο iPad ή το τηλέφωνό τους. Κύριοι, αυτό που έχει σημασία να καταλάβετε είναι πως η κοινότητα υποδέχεται όλους όσους έχουν το παραμικρό βίτσιο για τον χώρο. Χαλαρώστε, σε τέτοια events το κοινό δεν ζει με δισδιάστατες απόψεις, αντίθετα το κοινό είναι αποτέλεσμα πολυδιάστατου κόσμου.

2) Ο ξερόλας: Στην κατηγορία αυτή βρίσκονται όσοι παρουσιάζονται ως expert του είδους. Ξέρουν τα πάντα, τους πάντες, τα σχόλια, τις λεπτομέρειες, τα παρασκήνια, τα προσκήνια, τις σχέσεις μεταξύ των ανθρώπων, τις παιδικές αναμνήσεις του κάθε ένα από τους πιο σημαντικούς παρευρισκόμενους και φυσικά όλα δένουν με τους ίδιους, με προσωπικές ιστορίες, τις δραστηριότητές τους, και την γ***τη τύχη που το σύμπαν τους πρόσφερε απλόχερα. Είναι οι τύποι που ακόμα και αν δεν ξέρεις αν λένε αλήθεια τα λένε όλα πολύ πιστευτά. Είναι οι άνθρωποι που αρέσκονται να μιλάνε για τους ίδιους - πάντα σε μέσα από τους άλλους. Είναι οι τύποι στους οποίους θα λέγαμε "breath in - breath out".

3) Η μέλισσα: Σε όλα τα tech events υπάρχει μια γυναικεία ή αντρική φιγούρα που εργάζεται σκληρά και επιτυχημένα σαν μέλισσα. Είναι παρουσία δραστήρια, έξυπνη, σοβαρή, ειδική χωρίς να περιαυτολογεί, ένα βήμα πιο μπροστά από τους άλλους στις εξελίξεις. Είναι η παρουσία που ακόμα και αν εργάζεται χωρίς να αυτοπροβάλλεται όλοι τον/την γνωρίζουν και όλοι θέλουν να μιλήσουν, προσυλητίσουν, γνωρίσουν. Sorry folks αλλά η κατηγορία αυτή υπάρχει πάντα. Κερδίζει τη μάχη με την δουλειά και όχι με το "μεγάλο στόμα".

4) Ο newbie wannabe in: Στην κατηγορία αυτή ανήκουν οι άγνωστοι σε όλους που όμως κάνουν τα πάντα για να τους υποδεχτεί η κοινότητα. Είναι αυτοί που αν και δεν τους γνωρίζει κανείς οι ίδιοι ισχυρίζονται πως έχουν κάνει "κάποια πράγματα" τα οποία πολλές φορές δεν μπορούν να αποδείξουν. Είναι όσοι έχουν ένα Χ όραμα και όσοι θαυμάζουν τους πάντες. Είναι όσοι τελείωσαν τώρα το πανεπιστήμιο, έτυχε να δουλέψουν σε εταιρεία παραπλήσια με τον κλάδο, κάπως απ΄το πουθενά άκουσαν πως υπάρχει η κοινότητα, είναι αυτοί που ακολουθούν το trend, αυτοί που θέλουν να τους μυηθούν στον χώρο. Δεν είναι κακοί αλλά δεν ξεχωρίζουν, δεν είναι κακοπροαίρετοι αλλά αφού αποκτήσουν κάποιες γνωριμίες λειτουργούν ως τσελέμπριτι ή "παράγοντες".

5) Ο αινιγματικός influencer: Ο αινιγματικός influencer παρουσιάζεται από το πουθενά, παντού. Μπορεί να είναι άσχετος με τον κλάδο αλλά συνδέεται άρτια με τα πάντα. Η παρουσία του και όσα λέει χωρίς να είναι μεγαλεπήβολα ακούγονται ως έγκυρες προβλέψεις. Είναι αξιόλογος και έμπιστος, με σχέσεις που ο καθένας θα ζήλευε. Δεν χάνεται στη μάζα και δεν συμπεριφέρεται ως υπεράνω. Χωρίς να το προσπαθεί πολύ βρίσκεται στο επίκεντρο ενώ παράλληλα οι τρίτοι μιλάνε γι'αυτόν και όχι ο ίδιος για τον εαυτό του. Είναι αυτός που "δεν υπολογίζεις", το πρόσωπο έκπληξη.

beaker

Οι κατηγορίες αυτές έχουν πολλά παρακλάδια από χαρακτήρες όπως τους γκρινιάρηδες, τους απαισιόδοξους, τους επιτυχημένους που πνίγονται σε μια κουταλιά νερό, αυτούς που λένε-και λένε-και λένε μα δεν κάνουν ποτέ κάτι, τους μαϊντανούς, τους losers που μέχρι τώρα ενώ είχαν την ευκαιρία δεν έκαναν τίποτα μέχρι που κάποιος ανέλαβε το έργο τους και θίχτηκαν, αυτοί που αραδιάζουν σαχλαμάρες, οι μυστικοπαθείς που σε κάνουν να νιώθεις πως υπάρχει ένα κλειστό κύκλωμα, οι καβαλημένοι κ.ο.κ.

Αν και στην τεχνολογία δεν υπάρχουν ταμπέλες, οι πιο πάνω τύποι ομαδοποιούνται από το κοινό γιατί έχουν κοινές συμπεριφορές. Και η κατηγοριοποίηση αυτή είναι καλή αφού επιτρέπει σε όλους να γνωρίζουν (στο τέλος) ποιοι είναι οι μέλισσες ή οι αινιγματικοί influencers.

Σχολιάστε >
κανένα σχόλιο
|
Κατηγορίες:

Τα σχόλια είναι απενεργοποιημένα.