Interactive παιχνίδι από την Nike

Πάντα με γοήτευαν οι διαφημίσεις της Nike, λένε μια ιστορία, σε επηρεάζουν ώστε να αγαπήσεις τα sports, παρουσιάζουν το προϊόν τους με καλλιτεχνικό τρόπο, σαν μικρές ταινίες του cinema, το slogan τους είναι πολύ δυνατό " Just Do it" και το copy strategy τις περισσότερες φορές, για να μην πω όλες, είναι πετυχημένο. Αυτή την φορά η Nike επιστρέφει με ένα interactive game και ζητά την συμμετοχή του κοινού.

Η καμπάνια της Nike πλαισιωμένη με το interactive παιχνίδι "Winter's Angry.Fight Back", θα τρέξει μέχρι τις 15 Δεκεμβρίου. Το παιχνίδι αφήνει τον χρήστη να γίνει ο ίδιος αθλητής στην θέση του αθλητή, να τρέξει, να δοκιμάσει, να προσπαθήσει, να πεισμώσει, να τα καταφέρει. Ο παίκτης μπορεί να ανεβάσει το score του και να ανταγωνιστεί πιο ψηλές βαθμολογίες.

Ο σκοπός της καμπάνιας, είναι η προώθηση της χειμερινής collection της Nike, ενώ η ιδέα για την προώθηση μέσα από ένα παιχνίδι είναι ενδιαφέρουσα, αφού ο καθένας από εμάς θα ήθελε να βρεθεί για λίγα λεπτά στην θέση των αθλητών που πρωταγωνιστούν στις διαφημίσεις αυτές. Οι αθλητές που παρουσιάζονται στο παιχνίδι είναι οι Alex Morgan, Greg Jennings και Allyson Felix.

Παρατήρησα πως όλες οι εταιρίες, μέσα από τα brands τους και κυρίως με την χρησιμοποίηση του internet ως εργαλείο, θέλουν να "πουλήσουν" ιστορίες και να προσφέρουν εμπειρίες στο κοινό. Δεν ξέρω πόσες φορές πετυχαίνει, ούτε στις πόσες φορές το κοινό θα σταματήσει να ανταποκρίνεται. Η άποψή μου είναι, πως πετυχαίνουν αυτές που πληρούν ένα σύνολο από πράγματα, τα οποία πηγάζουν από μια ευρύτερη στρατηγική που ακολουθεί και διαμορφώνει η εταιρία.

[via]

Σχολιάστε >
1 σχόλιο
|
Κατηγορίες:

Μία απάντηση στο “Interactive παιχνίδι από την Nike”

  1. Ο/Η sofa văn phòng λέει:

    Sofa gia đình đem đến cho không gian phòng khách của bạn nét đẹp tươi mới và tạo nên 1 căn phòng thông
    thoáng, thật thoả thích.
    Sản phẩm được cung ứng trên khung gỗ bỗng nhiên cao cấp, đã qua sữ lý chống mối mọt, cong vênh, mang độ bền cao, cấu trúc cứng cáp đảm bảo được độ vững bền.