Η Renault φέρνει το Facebook στην offline ζωή μας

Renault RFID Facebook

Ξεχάστε το facebook στον υπολογιστή και στο κινητό τηλέφωνο. Πλέον, μία κάρτα λειτουργεί ως κλειδί για το account μας και μπορούμε να κάνουμε like σε πράγματα που βλέπουμε στον δρόμο. Χωρίς να χρειάζεται να κάνουμε click στο mouse γιατί το facebook ξεφεύγει απο τα στενά όρια των υπολογιστών και μεταφέρεται στον έξω κόσμο.

ΟΚ, είναι υπερβολική η παραπάνω παράγραφος αλλά δεν απέχουμε και τόσο πολύ από την μέρα που θα γίνει πραγματικότητα. Ένα από τα πρώτα παραδείγματα που ενσωματώνουν την offline ζωή μας στην facebook - προσωπικότητα μας είδαμε στην έκθεση αυτοκινήτου AutoRAI που διεξάγεται στο Amsterdam. Εκεί, η Renault έδινε -δωρεάν- σε όποιον ήθελε μία RFID κάρτα και αυτός την συνέδεε με το facebook account του. Μετά, καθώς ήταν στο περίπτερο της Γαλλικής εταιρίας, μπορούσε με ένα απλό swipe να κάνει άμεσα like στο αντίστοιχο αυτοκίνητο και αυτή η πληροφορία περνούσε αυτόματα στο News Feed των φίλων του.

Σκεφτείτε τώρα να ενσωματωθούν αυτές οι λειτουργίες στο smartphone μας και να μην χρειαζόμαστε την ειδική, RFID, κάρτα. Πόσο θα αλλάξει η offline ζωή μας αν μπορούμε να τα μοιραζόμαστε τα πάντα με τους φίλους μας άμεσα? Θα λειτουργεί το facebook ως το μεγαλύτερο ημερολόγιο με όλες τις ωραίες μας στιγμές..?

[via]

Σχολιάστε >
6 σχόλια
|
Κατηγορίες:

6 απαντήσεις στο “Η Renault φέρνει το Facebook στην offline ζωή μας”

  1. Ο/Η Nicholas λέει:

    Και πόσο πιό εύκολα θα παρακολουθούν τις συνήθειες μας εάν έχουμε μια κάρτα RFID όλη την ώρα πάνω μας.

  2. Ο/Η Dimitris Kalogeropoulos λέει:

    Μα εμείς επιλέγουμε αν θα χρησιμοποιήσουμε την RFID κάρτα, το Facebook, το Google κτλ. Δηλαδή, όλες οι εταιρίες έχουν τόση ακριβώς δύναμη όση τους δίνουμε εμείς.. ;)

  3. Ο/Η Nicholas λέει:

    Μακάρι να ήταν έτσι, όμως να σου θυμίσω αυτό: https://www.away.gr/2011/04/20/iphone-collects-data-about-your-position/

    Αυτό ήταν απόφαση των χρηστών ή έγινε εν αγνοία τους;

  4. Ο/Η Dimitris Kalogeropoulos λέει:

    Θεωρητικά, έγινε εν γνώσει τους καθώς υπήρχε ο σχετικός όρος στο agreement που όλοι έχουμε "συμφωνήσει" για να χρησιμοποιήσουμε το iPhone. Πρακτικά, δεν νομίζω ότι το ήξερε η πλειοψηφία των χρηστών (ανάμεσα τους κι εγώ). Αυτό που έχει σημασία, είναι να δούμε αν αυτά τα δεδομένα πωλούνται σε τρίτους ή αν απλά τα κρατάνε η Apple, η Google και το Facebook. Όσο μένουν "εσωτερικά", πιστεύω ότι δεν υπάρχει πρόβλημα.

    Μπορείς ένα σχετικό άρθρο που είχα γράψει πάνω στο θέμα εδώ: http://notes.www.away.gr/2011/04/07/facebook-and-google-fight-for-the-best-recommendation-system/

  5. Ο/Η Basilakis λέει:

    Δείτε και αυτό, τις coca cola που παρουσίασε στο Coca - Cola Village! Κάτι παρόμοιο πριν αρκετό καιρό!

    http://creativeisg.tumblr.com/post/3677906081/like

  6. Ο/Η Dimitris Kalogeropoulos λέει:

    Πολύ ενδιαφέρον Βασίλη. Είναι θέμα χρόνου να συνδεθεί το offline κομμάτι της καθημερινότητας μας με το online..