To facebook κυριαρχεί στη διαφήμιση των social media

O πρωταγωνιστής των σύγχρονων social media, facebook, συνεχίζει να ενισχύεται σταδιακά κοιτάζοντας στα μάτια ακόμα και τον διαδικτυακό κολοσσό Google.  H παραπάνω άποψη ενισχύεται σημαντικά αν αναλογιστούμε ότι η εταιρεία έχει καταφέρει την κατακόρυφη αύξηση των εσόδων από τις διαφημίσεις μέσα από την πλατφόρμα του facebook. Μελέτη του e-marketer προβλέπει ότι τα έσοδα από τις διαφημίσεις θα  αγγίξουν 6 δισ. δολάρια παγκοσμίως. Αναλυτικά η έρευνα προβλέπει ότι το 2011 τα διαφημιστικά έσοδα θα φτάσουν τα 4 δισ. δολάρια την ώρα που η πλατφόρμα του twitter θα προσελκύσει έσοδα την τάξης των 150 εκα. δολαρίων.  Συγκριτικά με το 2009 η συνολική αύξηση των διαφημιστικών εσόδων για το facebook φτάνει το εντυπωσιακό 678% όπως φαίνεται και στο παρακάτω γράφημα.

Ποιο είναι το μεγάλο πλεονέκτημα του facebook συγκριτικά με τα λοιπά μέσα κοινωνική δικτύωσης. Αρχικά η τεράστια βάση χρηστών (600 εκατ.) και κατά δεύτερον και ίσως σημαντικότερο, η συλλογή πληροφοριών που αφορούν τα ενδιαφέροντα (επαγγελματικά, προσωπικά κ.λ.π.) των χρηστών. Η φιλοσοφία του facebook έχει διαμορφώσει τις ιδανικές συνθήκες  για την ανάπτυξη κάθε μορφής στοχευμένης διαφήμισης. Με τον όρο στοχευμένη διαφήμιση εννοούμε την διαφήμιση που απευθύνεται σε συγκεκριμένες ομάδες βάση των χαρακτηριστικών που διαμορφώνουν την ομάδα καθώς και των στοιχείων που χαρακτηρίζουν κάθε μέλος της ομάδας.

Τα "προσωπικά" στοιχεία που έχει συλλέξει το facebook αποτελούν βασικό πόλο έλξεις για τις διαφημιστικές εταιρείες μιας και παρέχουν πολύτιμες πληροφορίες ώστε να καθορίσουν το target group και  να ορίσουν την διαφημιστική στρατηγική τους.

Σίγουρα θα έχετε παρατηρήσει ότι σε group-σελίδες του facebook οι διαφημίσει στο δεξί τμήμα της σελίδας συσχετίζονται με το περιεχόμενο της εκάστοτε σελίδας. Μπορείτε να επισκεφτείτε  την σελίδα του away. gr http://www.facebook.com/www.away.gr και θα παρατηρήσετε ότι οι διαφημίσεις αφορούν τεχνολογικές και διαδικτυακές υπηρεσίες.

[via]&[image]

Σχολιάστε >
κανένα σχόλιο
|
Κατηγορίες:

Τα σχόλια είναι απενεργοποιημένα.