After Sales υποστήριξη για τα Mio

Όπως μας ανακοίνωσε νωρίτερα σήμερα η εταιρία Zegetron S.A., επίσημος αντιπρόσωπος των GPS Mio στην Ελλάδα, η εταιρία παρέχει πλέον στους κατόχους των συσκευών after sale support για όλα τα μοντέλα της γνωστής εταιρία. Το τηλεφωνικό κέντρο που μπορούν να καλούν οι κάτοχοι GPS Mio είναι το 210 51 97 500 και μπορείτε να καλείτε ελεύθερα από τις 10 το πρωί έως και τις 7 το απόγευμα, Δευτέρα με Παρασκευή.

Στο τηλεφωνικό κέντρο θα υπάρχει η δυνατότητα να λύσετε τυχόν απορίες σχετικά με τις χρήσεις της συσκευής GPS σας καθώς επίσης θα υπάρχει δυνατότητα για καταγραφή σχολίων και προτάσεων αναφορικά με τα προϊόντα.

Σχολιάστε >
28 σχόλια
|
Κατηγορίες:

Τα σχόλια είναι απενεργοποιημένα.